UTSTILLING ARI BEHN

15. AUGUST – 29.AUGUST. 2020
ÅPNING 15.AUGUST KL. 13.00
PER HEIMLY / ESPEN EIBORG / MIKAEL PERSBRANDT

Larvik Kunstforening har i samarbeid med Galleri Art Design og Ari Behns familie satt opp en utstilling for å hedre Ari Behn. Utstillingen inneholder Aris egne malerier, men også flere verker fra Per Heimly, Mikael Persbrandt og Espen Eiborg sin personlige samling. Hvert bilde i denne utstilling har en helt egen historie og den vil være åpen for publikum fra 15. august til 29. august i Galleri Bølgen.

Maud Angelica Behn er også en av bidragsyterne på utstillingen og stiller med to trykk som selges på utstillingen. Inntektene fra trykkene går til organisasjonen LEVE, Landsforeningen for etterlatte ved selvmord, en organisasjon som betyr mye for Maud Angelica.

Larvik Kunstforening og Bølgen Kulturhus praktiserer gode smittevernrutiner slik at du skal føle deg trygg når du besøker oss. Her kan du lese litt om smitteverntiltakene våre:

• Vi  lover en rent og trygt utstillingslokale, hvor vi vil ha gode rutiner for å overholde de nasjonale retningslinjene for ansamlinger og avstand mellom personer som ikke er i samme husstand.
  • Kontaktflater i lokalet desinfiseres jevnlig.
  • Du finner Antibac i utstillingslokalet og på alle toaletter.

Smittevernregler:

• Syke personer må holde seg hjemme
  • God hånd- og hostehygiene
  • Minst en meter avstand mellom personer som ikke vanligvis oppholder seg i samme hushold.