Lyst til å bli medlem?

Det er mange fordeler med et medlemskap i Larvik Kunstforening, du får blant annet avslag på kjøp av kunst, men du bidrar også til å holde kunst- og kulturtilbud i byen vår gratis. I tillegg byr medlemskapet på muligheten til å bli en del av et fellesskap med kunstinteresserte og folk som liker å engasjere seg. Du er også med på å videreføre driften til en av Norges eldste kunstforeninger.

Medlemsfordeler

• 10% rabatt ved kjøp av kunst
  • Nyhetsbrev på e-post og invitasjon til alle åpninger
  • Tilgang til eksklusive arrangementer kun for medlemmer
  • Deltagelse i årlig utlodding av kunstverk fra lokale og nasjonale kunstnere.
  • Stemmerett ved årsmøtet

Pris per år

Medlemskap kr.  300,-
Bedriftsmedlemskap kr 3000,-

Vipps kr. 300,- til 562213 eller til kontonr. 2460 08 26561 merket med mailadresse. Du kan melde deg inn når som helst i løpet av året.

Medlemsfordeler for bedriftsmedlemmer

• Mulighet til å invitere med ansatte og kunder til en kunstformidling i galleriet. (kontakt oss for spørsmål om ledige tider og fasiliteter)
  • Invitasjoner til alle åpninger og eksklusive arrangementer
  • 10% avslag på kjøp av kunst fra våre utstillinger
  • logo- og/eller teksteksponering på nettsider, trykt materiale og nyhetsbrev
  • konsulentbistand i forbindelse med kunstnerisk utsmykking og kunstkjøp
  • kreative kunstverksteder for ansatte

Et bedriftsmedlemskap kommer ikke bare Larvik Kunstforening til gode. Kunst gir inspirerte ansatte og er et godt velferdstilbud på arbeidsplassen.