Høstens første utstilling åpner 2. september 2023

PÅL DAILEY
2. september – 24. september
Åpning 2. september kl. 12.00

Larvik Kunstforening har gleden av å presentere kunstner Pål Dailey Christoffersen fra 2. september – 24. september i Galleri Bølgen. Utstillingen åpner lørdag 2. september kl. 12:00 med kunstneren selv tilstede.

Pål er en ung og lovende kunstner født og oppvokst i Larvik, og lever ut drømmen sin som fulltids kunstner. Han hadde en av sine første store utstillinger i Stavern som var en kjempe suksess! Dette førte til flere kunstutstillinger, blant annet hos Oslo Art Company.

Pål har et fargerikt og lekent uttrykk i verkene sine og arbeider digitalt, men også med tusj og akryl. Grafitti og natur er et tema vi ser igjen og igjen i bildene.

Vi ønsker alle hjertelig velkommen til åpning av denne unike utstillingen i Galleri Bølgen. Galleriet har som alltid gratis inngang og er egnet for barn.

Velkommen!

Stikkord: